Requerim incorporar un/a GRUISTA amb carnet C o C+E

🏗️ Ets gruista amb carnet C o C+E i busques una feina estable? T’estem buscant!

📍 Seu: Alemanya

A Catalana de Perforacions ens trobem en plena fase d’expansió i volem incorporar nous professionals als nostres equips. Catalana Drilling, la nostra seu a Alemanya, necessita incorporar un/a gruista amb carnet C o C+E.

Som una empresa líder en el sector de la perforació, especialitzada en Perforació Horitzontal Dirigida i Perforació Vertical.

Creiem en el valor de les persones, la innovació i el compromís a llarg termini. Formar part del nostre equip significa unir-te a un projecte sòlid, dinàmic i amb grans perspectives de desenvolupament professional, en un sector amb alta demanda i estabilitat garantida per a les properes dècades a tot Europa.

Aplicar

Com seria el teu dia a dia?

  • Manipulació de càrregues amb la grua del camió.
  • Desplaçaments als punts d’obra amb camions rígids i/o articulats amb remolc.
  • Participació activa al projecte en obra: aprendre el funcionament dels equips de perforació, donar suport a la màquina de perforació, manipulació de maquinària, xassís i varillatge.
  • Tasques de revisió, neteja i manteniment dels equips.

Què esperem de tu?

  • Disposar d’estudis mínims o mitjans de CFGM
  • Experiència mínima de 5 anys en manipulació i maneig de camions pluma
  • Experiència mínima de 3 anys com a conductor/a de camions pesats
  • Es valorara positivament experiència en mecànica, perforació, maquinista, soldadura…
  • Acreditacions valorables: disposar del carnet C, C+E i CAP
  • Certificació de formació en PRL del sector de la construcció (20h)
  • Disponibilitat per treballar alguns caps de setmana

Què podem oferir-te?

Formar part d’una empresa en ple creixement internacional!

  • Volem que et quedis amb nosaltres: feina estable
  • Bonus sobre objetius de producció
  • Dietes + allotjament
  • Pla de pensions
  • Entorn de treball col·laboratiu, amb un equip multidisciplinari i bon ambient laboral

🌍 Condicions especials de desplaçament:

La residència a Alemanya és indispensable per ocupar aquest lloc de treball, ja que les obres es duen a terme principalment en aquest país. La nostra empresa assumeix totes les despeses d’allotjament i dietes, i a més, inclou un viatge a Espanya cada mes i mig perquè puguis tornar i descansar amb la teva família o amistats.

Interessat/da? Envia’ns la teva sol·licitud!

Si us encaixa el que heu llegit i teniu ganes de formar part del nostre equip, podeu enviar-nos el CV a o bé, inscriure’t a l’oferta omplint el següent formulari.

    Informació personal

    Documents