Recordant alguns projectes interessants que hem realitzat, fa uns mesos vem completar amb èxit el cinquè sondeig d’Exploració Minera per a la Concessió Minera d’Agenaise. Cinc sondejos verticals de mes de 950 metres amb diàmetre HQ duts a terme amb #wirelinesystem.
L’objectiu principal de la campanya geotècnica era investigar les diferents vetes de potassa i orientar als experts geològics per a determinar la direcció de les operacions mineres en els pròxims anys.
Una vegada mes, volem mostrar el nostre agraïment al nostre client ICL Iberia per la seva confiança durant tot el projecte. Es un plaer per a nosaltres treballar amb grans professionals.
Una gran felicitació a totes les parts implicades i un agraïment especial al nostre equip de Catalana de Perforacions.
Gran feina!